Miért érdemes egy eladó / kiadó ingatlanról ingatlanvideót készíteni?
- 360 Stúdió
- márc. 27.
- 2 perc olvasás

Eladó, kiadó ingatlan esetében egy profi módon elkészített videó lehet az a döntő szempont, amely alapján az általad kínált ingatlant választják.
Sokkal életteljesebben, látványosabban, hangulatosabban lehet bemutatni, mint egyszerű fotókkal vagy leírásokkal.
A közölt információk mennyisége és minősége lényegesen több, így a potenciális vásárlók, bérlők jobban megismerhetik a helyszínt, a környéket, a közlekedési lehetőségeket és a környező szolgáltatásokat.
Ezáltal természetesen nagyobb eséllyel lesz belőlük komoly érdeklődő.
A fentiekből egyenesen következik, hogy kevesebb idő és energia ráfordításával, gyorsabban lehet sikeres értékesítést vagy kiadást realizálni, hiszen nagy eséllyel csak azok keresnek meg, akik tényleg érdeklődnek az ingatlan iránt, akiknek az valóban megfelel.
A videók képesek érzelmi kapcsolatot kialakítani és fenntartani a komoly érdeklődőkkel, így könnyebben hozzák meg a megfelelő döntést. Ha ez pozitív, az gyors, sikeres tranzakciót jelent, ha nem pozitív, akkor nem kell komolytalan érdeklődőre további időt és energiát fecsérelni.
Szintén fontos tényező, hogy az ingatlanvideó azt is mutatja, az értékesítő vagy kiadó személy komolyan veszi a feladatot és professzionálisan kezeli az ingatlan promócióját, nem szélhámosról, komolytalan hirdetőről van szó!
Csak úgy, mint bármilyen más reklámvideó esetén, az online tér tovább erősíti a mozgókép által közvetített üzeneteket. Könnyű a megosztás, gyors közösségi platformokon való terjesztés, így nagyobb közönséghez juthat el a hirdetés, illetve az érdeklődők is hatékonyabban tudják megosztani például a döntésben részt vevő távoli rokonaikkal.
A hirdetések komoly százaléka még mindig vizuális tartalom nélkül jelenik meg! A fentiekből következik, hogy nagymértékű versenyelőny egy jó, videós ingatlan hirdetés, amely hosszabb ideig tartja érdeklődésben a nézőt, így több idő áll az ingatlan hatékony, részletes bemutatására.
Konkrét statisztika nélkül is egyértelmű, hogy a videós ingatlan hirdetések iránti igény egyre csak növekszik. Egyre több vevő, bérlő keresi ezeket az online ingatlan piacokon, így egy profi videóval nagyobb eséllyel lehet bevonzani őket, hiszen a videók sokkal emlékezetesebbek és így nagyobb eséllyel marad meg, hogy milyen az ingatlan és hol látták, ki hirdeti.
Reméljük sikerült bemutatni, hogy miért érdemes egy eladó / kiadó ingatlanról ingatlanvideót készíteni! Ha érdekel keress bennünket bizalommal!
Köszönjük, hogy végigolvastad!
Mészáros László, 360 Stúdió