Miért érdemes egy borászatnak, gazdaságnak, kézműves műhelynek 3D virtuális sétát készíteni?
- 360 Stúdió
- ápr. 30.
- 2 perc olvasás

Egy 3D virtuális séta számos iparágban, vállalkozási területen előnyöket nyújt és ide értendőek a borászatok, gazdaságok, kézműves műhelyek is. Azáltal, hogy valósághű élményt, fizikai jelenlét nélküli bejárhatóságot nyújt a látogatók, leendő vevők számára, rendkívüli módon növeli az érdeklődést az adott vállalkozás iránt.
Egy interaktív séta lehetőséget nyújt arra, hogy a potenciális ügyfelek az interneten keresztül felfedezhessék az üzletet, a műhelyt és körbe nézhessenek, mintha valóban ott lennének. A termékek, a készítés különböző folyamatai, helyszínei, a gazdaság környezete, az ott elvégzett munkák jobban megismerhetőbbé válnak, ez pedig mélyebb kapcsolatot jelenthet a vállalkozással, annak tevékenységeivel, termékeivel.
A 3D virtuális séta azon embereknek is segít, akik az adott helyszíntől távol élnek és nincsen lehetőségük arra, hogy személyesen látogassanak el az adott vállalkozásba. Viszont így megnézhetik a kínálatot, a környezetet, meggyőződhetnek annak tisztaságáról, az ott dolgozók hozzáértéséről és ezek után az internetet keresztül meg is rendelhetik, ami tetszik nekik.
Egy látványos, 3D virtuális séta rendkívül innovatív megoldás és hatalmas mértékben sugározza az adott vállalkozás profizmusát, naprakészségét, arról nem is beszélve, hogy mennyire emlékezetes, és akár beszédtéma is lehet az érdeklődők körében. Versenyképesség szempontjából pedig komoly előny azon vállalkozásokkal szemben, akik ezt nem alkalmazzák.
A 3D virtuális séták megosztása és terjesztése nagyon könnyű. Küldhetők és megoszhatók e-mailen, messengeren, Whatsapp-on és Facebookon keresztül, beágyazhatók bármilyen weboldalba, továbbá kiegészíthetők számos egyéb információval, mint például egyes termékek összetétele, jellemzői, a készítésére vonatkozó információk, akár további képek, videófelvételek a kapcsolódó munkafolyamatokról, de például a díjazott termékek elismerő oklevelei is csatolhatók a sétához – a lehetőségeknek tényleg csak a képzelet szab határt!
Köszönhetően az egyre modernebb, professzionálisabb és megfizethető felszereléseknek, a virtuális séták elkészítése már-már kedvezőbb árfekvésben van, mint a hagyományos fotóké. Ár-érték arányban pedig messze a legjobb marketingeszköz, amikor egy helyszín bemutatásáról van szó!
Reméljük sikerült bemutatnunk, hogy miért érdemes virtuális sétát készíttetned borászatod, gazdaságod, manufaktúrád számára!
Köszönjük, hogy végigolvastad!
Mészáros László, 360 Stúdió