
Reklámfilm készítése egy vállalkozás számára számos előnnyel jár és több okból is érdemes ezt a kommunikációs eszközt alkalmazni:
Vonzó tartalom: A videók rendkívül vonzóak és érdekfeszítőek a nézők számára. A mozgókép, a hang és a szöveg kombinációja segít kiemelni a vállalkozás üzenetét és közvetíteni értékeit.
A videó emlékezetesebb: Az emberek jobban emlékeznek a látott és hallott tartalmakra, mint a szöveges vagy statikus képekre. Egy jól elkészített videó hosszú távú benyomást kelt a nézőkben.
Érzelmek átadása: A videók lehetővé teszik a vállalkozás számára, hogy hatékonyan közvetítsen érzelmeket, amely segít az ügyfél kapcsolatok kialakításában és megerősítésében.
SEO (search engine optimization azaz keresőoptimalizálás) és online jelenlét: A videók a keresőmotorokban is jól teljesítenek. A YouTube például a második legnagyobb keresőmotor a Google után, így ha egy vállalkozás videókat készíttet, növeli az online láthatóságát és javítja a webhelye keresési rangsorát.
Tartalom megosztása: A közösségi médiában való videómegosztás gyakran nagyon hatékony módja a tartalom terjesztésének és a célcsoport elérésének. A videókat könnyű megosztani és könnyű nagy nézettséget elérni velük.
Termék és szolgáltatás bemutatása: A videók lehetővé teszik, hogy egy vállalkozás részletesen bemutassa termékeit vagy szolgáltatásait, és megmutassa azok használatát, működését. Ez növeli a potenciális vásárlók bizalmát és segít a döntésük meghozatalában a vállalkozás javára.
Versenyelőny: Sok vállalkozás még mindig nem használja ki teljes mértékben a videómegosztás lehetőségeit, így a videók készítése segít versenyelőnyhöz jutni a piacon.
A videó készítés folyamata
A sikeres, magas minőségű videók készítése időt, energiát és kreativitást igényel. A tartalomnak relevánsnak és értékesnek kell lennie a nézők számára, valamint a képviselnie kell a készíttető értékrendjét, hitvallását is. Elsőként a célt, a célközönséget kell meghatározni, majd ennek megfelelően megtervezni a tartalmat és a stílust.
A film felvételét megelőzően telefonos és/vagy személyes helyszíni egyeztetést és felmérést tartunk, hogy a lehető legnagyobb mértékben azonosulni tudjunk ügyfelünk elvárásaival.
Referencia videókat mutatunk, stílusokat keresünk, kérdezünk, jegyzetelünk, annak érdekében, hogy megismerhessük az adott helyszínt, szolgáltatást, terméket. Emellett tájékoztatást adunk és együttműködünk ügyfelünkkel abban is, hogy a videófelvételekre vonatkozó törvényeknek, jogszabályoknak 100%-ban megfelelő végeredmény álljon elő.
Ezután elkészül a forgatókönyv, amely alapja a forgatásnak és aztán neki is látunk a felvételeket elkészítésének.
A felvételeket 4K felbontásban professzionális kamerákkal készítjük el. Ahol érdemes és lehet, ott drón felvétellel gazdagítjuk a készülő tartalmat.
Elkészült filmjeink magukban foglalják az utómunkát is, azaz minden olyan elemet tartalmaznak, amely egy kisfilmtől elvárható. Ez többek között például a vágás, fényelés, korrekciók, vizuális effektek, aláfestő zene, hangeffektek, bevezető és befejező rész.
Az elkészült és jóváhagyott műveket 4K és/vagy Full HD felbontásban, illetve akár youtube-on is elérhetővé, megoszthatóvá tesszük.
Amennyiben érdekes lehet vállalkozásod számára reklámfilm készítése, fordulj hozzánk bizalommal.
Köszönjük, hogy végigolvastad!
Mészáros László, 360 Stúdió