Reklámfilm
Egy professzionális videó növeli a vállalkozásod értékét!
Egyértelművé teszi, hogy komoly, munkájára igényes, minőséget képviselő és értéket teremtő cégről van szó!
A mai világban a videó a lehatásosabb marketing eszköz!
A felhasználók leginkább a videós hirdetésekre, videós tartalmakra kattintanak! A csak képet és szöveget tartalmazó átlagos hirdetésekhez, reklámokhoz képest óriási előnyt jelent az élőkép, a hang és mozgás együttesét felvonultató, kiváló minőségű videós hirdetés.
Egy jó videó segíti a szolgáltatásod, terméked értékesítését!
Miért? Mert a potenciális vásárlónak, érdeklődőnek élményt ad, hangulatot közvetít, segíti az adott szolgáltatás vagy termék megértését, megismerését! Neked pedig komoly támogatás céged bemutatásában, erősíti a irántad a bizalmat és a minőség érzetet.
Induló ár: 79 000 Ft + ÁFÁ-tól
Reklámfilm, Marketing videó, Imázsfilm, Ingatlan és jármű bemutató
Helyszínek bemutatása
Hívd meg magadhoz a vevőidet, érdeklődőidet egy profi videóval!
-
Vendéglátóhely, étterem, pizzéria, burgerező
-
Kézműves műhely, sajtműhely
-
Gazdaság, borászat
-
Szálláshely, panzió, szálloda
-
Szalon, üzlet, bolt
Szolgáltatások bemutatása
Érdekes és izgalmas a tevékenységed? Mutasd meg másoknak is!
-
Készítési folyamatok (pl. pékség)
-
Kiszolgálás (pl. szállítás)
-
Gyártás (pl. cukrászat)
-
Szórakozás (pl. akadálypálya)
-
Eladó / kiadó ingatlan
Termékek bemutatása
Hadd lássák használat / működés közben, hogy mit kínálsz!
-
Eladó / bérelhető
-
-
gépjárművek
-
hajók
-
-
Tárgyak (pl. ékszerek)
-
Termékek (pl. élelmiszerek)
Miért érdemes egy étteremnek, vendéglátóhelynek reklámvideót készítenie?
Egy jól elkészített reklámvideó egyedülálló lehetőséget nyújt arra, hogy éttermed elhelyezkedését, berendezését, ételkínálatát és hangulatát vizuálisan bemutasd. A látványos felvételek növelik az éttermed vizuális vonzerejét, segítik megragadni a nézők figyelmét és nagyobb eséllyel keltik fel az érdeklődésüket. Így annak is nagyobb lesz az esélye, hogy ellátogatnak hozzád, innentől pedig már Tiéd a pálya! 😊
Vállalkozásod népszerűsítésében és így bevételed növelésében kulcsfontosságú a marketing, amelynek jelen korunkban már a videó a legfőbb közvetítője. A fentieken túl lehetőséget ad arra is, hogy bemutasd a vállalkozásban dolgozó embereket, legyen az séf, felszolgáló vagy bármilyen éttermi személyzet. Ez nagymértékben tudja növelni a bizalmat éttermed iránt.
A reklámfilm, marketingvideó szintén jó eszköz, hogy ételkészítési kreativitásodat megmutassa a nézőnek. Láthatóvá válnak az ételkészítési, tálalási, felszolgálási folyamatok így éttermed szakértelme, jártassága és profizmusa is. Arról nem is beszélve, hogy mekkora kedvet lehet ezzel csinálni a látott ételek megkóstolásához!
Mondani sem kell, hogy a piaci versenyben egy jó videó jelentősen elősegíti, hogy kiemelkedj a konkurencia közül. Legyen szó közösségi médiáról, videómegosztókról vagy akár a saját honlapodról, online jelenléted erősítése által több potenciális vendéget érhetsz el. Egyedi vonásaid, értékeid bemutatása több vendéget vonz. A videós online tartalmak magasabb interakciós aránnyal rendelkeznek a közösségi médiában, mint az egyszerű szöveges posztok vagy képek. A hozzászólások, megosztások, lájkok csak tovább növelhetik az érdeklődést, illetve az elkötelezettséget és interakciót.
Az éttermed történő étkezésnek élménynek kell lennie, ezt pedig egy videó segítségével lehet a legjobban megosztani másokkal. Emellett építi a márkát és közvetíti a vállalkozásod által képviselt értékeket!
Miért érdemes egy szálláshelynek, panziónak, hotelnek reklámvideót készítenie?
Egy látványos mozgókép lehetővé teszi, hogy potenciális vendégeidnek virtuálisan bemutasd szálláshelyedet. Segítségével bepillantást nyerhetnek a szobákba, közösségi terekbe, étkezőbe, általa bemutatható a szállás környezete, a kert és minden egyéb kényelmi szolgáltatás, mint például wellness részleg, sportszoba, kültéri medence stb. Egy reklámfilm elmondhatatlanul többet ad, mint a statikus fotók és leírások!
Egy jól elkészített marketing videó képes közvetíteni azt a hangulatot, amelyre a leendő vendégek vágynak. Megmozgatja érzelmeiket és felkeltik a vágyat, hogy nálad töltsék el szabad idejüket. Hangulatos zene, meghitt pillanatok, szállásod kényelmének, nyugalmának és a barátságos, mosolygós személyzet bemutatása mind segít abban, hogy vonzódjanak szállásodhoz.
A fentieken túl gyorsan, könnyedén és hatékonyan lehet átadni olyan fontos, a leendő vendég döntését jelentősen befolyásoló információkat, mint például az elérhető szolgáltatások, árak, foglalás módja, elhelyezkedés, a közelben található látnivalók vagy akár az érkezéssel, parkolással és a szálláson belüli tájékozódással kapcsolatos tudnivalók. Ez óriási segítség lehet hatékonyan megtalálni a leendő vendég számára fontos dolgokat, így nagyobb eséllyel döntenek a Te szállásod mellett!
Versenytársaidhoz képest nagy előnyre tehetsz szert egy profi marketingvideóval. Segítségével kiemelkedhetsz a tömegből, növelheted annak az arányát, hogy mennyien jegyzik meg, mennyien emlékeznek az ajánlatodra. Hitelességed, a szállásod iránt támasztott bizalom növekedni fog
Mivel manapság a foglalások zöme interneten keresztül történik, egy jól optimalizált videó segíthet, hogy Téged találjanak meg az elsők között! Ezen túl a videó megosztható akár Facebookon, Youtube-on vagy Instagrammon. Ezen közösségi médiák ereje segít abban, hogy a felvétel gyorsan, széles körben elterjedjen és eljusson leendő vendégeidhez.
Miért érdemes egy eladó / kiadó ingatlanról reklámvideót készíteni?
Egy eladó vagy kiadó ingatlan esetén egy profi módon elkészített videó lehet a döntő szempont, amely alapján az általad kínált ingatlant választják. Sokkal életteljesebben, látványosabban, hangulatosabban lehet bemutatni egy házat, lakást, mint egyszerű fotókkal vagy leírásokkal. A közölt információk mennyisége és minősége lényegesen több, így a potenciális vásárlók, bérlők jobban megismerhetik a helyszínt, a környéket, a közlekedési lehetőségeket, a környező szolgáltatásokat és jobban megértik, átérzik az elhelyezkedését, berendezését és így nagyobb eséllyel lesz belőlük komoly érdeklődő. Ebből pedig egyenesen következik, hogy kevesebb idő és energia ráfordításával, gyorsabban lehet sikeres értékesítést vagy kiadást realizálni, hiszen csak azok keresnek meg, akik tényleg érdeklődnek az ingatlan iránt, akiknek az valóban megfelel.
A videók képesek érzelmi kapcsolatot kialakítani és fenntartani a komoly érdeklődőkkel, így könnyebben hozzák meg a megfelelő döntést. Ha ez pozitív, az gyors, sikeres tranzakciót jelent, ha nem pozitív, akkor nem kell komolytalan érdeklődőre további időt és energiát fecsérelni. Szintén fontos tényező, hogy az ingatlanvideó azt is mutatja, az értékesítő vagy kiadó személy komolyan veszi a feladatot és professzionálisan kezeli az ingatlan promócióját, nem szélhámosról, komolytalan hirdetőről van szó!
Csak úgy, mint bármilyen más reklámvideó esetén, az online tér tovább erősíti a mozgókép által közvetített üzeneteket. Könnyű a megosztás, gyors közösségi platformokon való terjesztés, így nagyobb közönséghez juthat el a hirdetés, illetve az érdeklődők is hatékonyabban tudják megosztani például a döntésben részt vevő távoli rokonaikkal.
Az ingatlan videók abszolút megfizethetőek, áruk ugyanazon a szinten mozog, mint a profi fotók elkészítése, azonban versenyképességű jóval magasabb. A mobiltelefonnal készített, homályos, téma nélküli képekkel pedig nincs is értelme összevetni. Ráadásul a hirdetések komoly százaléka még mindig vizuális tartalom nélkül jelenik meg! A fentiekből következik, hogy nagymértékű versenyelőny egy jó, videós ingatlan hirdetés, amely hosszabb ideig tartja érdeklődésben a nézőt, így több idő áll az ingatlan hatékony, részletes bemutatására.
Konkrét statisztika nélkül is egyértelmű, hogy a videós ingatlan hirdetések iránti igény egyre csak növekszik. Egyre több vevő, bérlő keresi ezeket az online ingatlan piacokon, így egy profi videóval nagyobb eséllyel lehet bevonzani őket, hiszen a videók sokkal emlékezetesebbek és így nagyobb eséllyel marad meg, hogy milyen az ingatlan és hol látták, ki hirdeti.
Miért érdemes egy borászatnak, gazdaságnak, kézműves műhelynek reklámvideót készíteni?
Minden vállalkozás bemutatását, megismerését segíti egy marketing videó, egy reklámfilm vagy hangulatvideó. Ez alól sem egy borászat, gazdaság, sajtműhely vagy bármilyen termelő, termesztő kézműves vállalkozás nem kivétel. Ezzel a megoldással rendkívüli hatékonysággal mutatható be a vállalkozás története, hitvallása és értékrendszere, közvetíthető az a különleges attitűd, amely tipikusan ezen vállalkozásokat jellemzi.
A videó legmegfelelőbb eszköz egy termék előállításának, az azt megelőző vagy azt követő fázisoknak a bemutatására, a potenciális vevők sokkal nagyobb bizalommal és elkötelezettséggel választhatják a továbbiakban az adott terméket, megnő az újra vásárlás, a termék törzsvásárlójává válásának esélye. Emellett bemutatható az a szakértelem, lelkesedés, gondosság, amellyel a termék készül, ezáltal nő az adott vállalkozás hitelessége, minőség érzete. Világosan látható, hogy milyen komoly és kemény munka folyik!
Jellemzően ma még kevés gazdaságnak, borászatnak, kézműves műhelynek van videója, így ez egy rendkívül hatékony eszköz arra, hogy versenyelőnyre tégy szert azokkal szemben, akik a marketing ezen területén (vagy akár máshol sem) nem invesztálnak.
Akciók, különleges vagy szezonális ajánlatok bemutatására, új termékek bevezetésére, új készítési módszerek, berendezések, gépek hadrendbe állítására is kiváló egy profi videó, láthatóvá teszi, hogy vállalkozásod halad a korral, fejlődik, egyre jobb és jobb lesz. Ez természetesen további vevőket, ügyfeleket jelent!
Ezen felvételeket könnyű megosztani, az igazán kiváló videók nagy sebességgel terjednek. Minden kedvelés, megosztás, hozzászólás csak növeli vállalkozásod népszerűségét, tovább viszi jó hírét!
Egy jó reklámvideó hosszú távon is hasznos lehet, akár évekig is megmaradhat és használható maradandó marketing eszközként!