3D Virtuális séta
360 fokos panorámaképekből álló, interaktív 3D virtuális séta
Akár eladó, kiadó ingatlan, vagy bemutatandó vállalkozás, akár egy emlék magadnak otthonodról, kertedről - a 3D virtuális séta egyedülálló módon képes megjeleníteni!
Bejárhatóság fizikai jelenlét nélkül!
Tárd ki az ajtót a virtuális világra és engedd be vendégeidet, vevőidet, érdeklődőidet! Bármilyen helyszín egy 3D virtuális sétával bemutatva abszolút kiemelkedik a tömegből: valósághű, testközeli élmény vár a megtekintőre!
3D virtuális séta = Kétszer annyi érdeklődő, látogató
A 3D virtuális sétát tartalmazó hirdetések és weboldalak, sokkal több érdeklődőt, látogatót vonzanak, ezen kívül növelik a webes keresések hatékonyságát (pl. Google). Továbbá minden virtuális túra Google Maps és Google Street View alkalmazásba is integrálható!
Induló ár: 39 000 Ft + ÁFÁ-tól
Ízelítő a munkáinkból
Miért érdemes egy borászatnak, gazdaságnak, kézműves műhelynek 3D virtuális sétát készíteni?
Egy 3D virtuális séta számos iparágban, vállalkozási területen előnyöket nyújt és ide értendőek a borászatok, gazdaságok, kézműves műhelyek is. Azáltal, hogy valósághű élményt, fizikai jelenlét nélküli bejárhatóságot nyújt a látogatók, leendő vevők számára, rendkívüli módon növeli az érdeklődést az adott vállalkozás iránt.
Az interaktív séta lehetőséget nyújt arra, hogy a potenciális ügyfelek az interneten keresztül felfedezhessék az üzletet, a műhelyt és körbe nézhessenek, mintha valóban ott lennének. A termékek, a készítés különböző folyamatai, helyszínei, a gazdaság környezete, az ott elvégzett munkák jobban megismerhetőbbé válnak, ez pedig mélyebb kapcsolatot jelenthet a vállalkozással, annak tevékenységeivel, termékeivel.
A 3D virtuális séta azon embereknek is segít, akik az adott helyszíntől távol élnek és nincsen lehetőségük arra, hogy személyesen látogassanak el az adott vállalkozásba. Viszont így megnézhetik a kínálatot, a környezetet, meggyőződhetnek annak tisztaságáról, az ott dolgozók hozzáértéséről és ezek után az internetet keresztül meg is rendelhetik, ami tetszik nekik.
Egy látványos, 3D virtuális séta rendkívül innovatív megoldás és hatalmas mértékben sugározza az adott vállalkozás profizmusát, naprakészségét, arról nem is beszélve, hogy mennyire emlékezetes, és akár beszédtéma is lehet az érdeklődők körében. Versenyképesség szempontjából pedig komoly előny azon vállalkozásokkal szemben, akik ezt nem alkalmazzák.
A 3D virtuális séták megosztása és terjesztése nagyon könnyű. Küldhetők és megoszhatók e-mailen, messengeren, Whatsapp-on és Facebookon keresztül, beágyazhatók bármilyen weboldalba, továbbá kiegészíthetők számos egyéb információval, mint például egyes termékek összetétele, jellemzői, a készítésére vonatkozó információk, akár további képek, videófelvételek a kapcsolódó munkafolyamatokról, de például a díjazott termékek elismerő oklevelei is csatolhatók a sétához – a lehetőségeknek tényleg csak a képzelet szab határt!
Köszönhetően az egyre modernebb, professzionálisabb és megfizethető felszereléseknek, a virtuális séták elkészítése már-már kedvezőbb árfekvésben van, mint a hagyományos fotóké. Ár-érték arányban pedig messze a legjobb marketingeszköz, amikor egy helyszín bemutatásáról van szó!
Miért érdemes egy eladó / kiadó ingatlanról 3D virtuális sétát készíteni?
A 3D virtuális ingatlan séta interaktív és egyedi élményt nyújtó módja annak, hogy egy ingatlant az érdeklődők számára megmutass. Számukra az ingatlan felfedezése, megismerése és bejárása könnyeddé, kényelmessé, sőt akár szórakoztatóvá is válik, mégpedig anélkül, hogy fizikailag jelen kellene lenniük, így akár nincs is szükségük az eladóval, bérbeadóval vagy ingatlanközvetítővel való találkozásra az érdeklődés első fázisában.
Ezek a séták valósághűek és nagyon részletesek, a helységek, berendezési tárgyak térbeli elrendezése azok egymáshoz való viszonyítása érzékelhetővé válik, csak úgy, mintha személyesen tekintenék meg. Ezzel rengeteg idő és energia takarítható meg, mind az eladó, bérbeadó, mind a vevő, bérlő részéről. Tapasztalatok szerint a 3D virtuális túrával hirdető ingatlanokat, szinte 100%-ban már csak komoly érdeklődők keresik fel. Ez különösen akkor fontos, ha külföldi érdeklődőről van szó, ahol a személyes megtekintési költség akár tetemes összeg is lehet!
Az online ingatlanpiacon, hirdetőfelületeken sokkal nagyobb hangsúlyt és figyelmet kapnak azon hirdetések, amelyek 3D bemutatóval rendelkeznek, ezért például az ingatlanközvetítők kezében is nem csak hatékony, de egyre inkább kedvelt eszközzé válik. Szinte minden érdeklődő hajlamosabb több időt eltölteni azokkal a hirdetésekkel, amelyek ilyen megoldást alkalmaznak, bizalma, elkötelezettsége nagyobb lehet a hirdetővel kapcsolatban, hiszen a 3D virtuális séta mutatja a komoly szándékot, a professzionalizmust és kizárja a szélhámosságot.
Miért érdemes egy panziónak, szállásnak 3D virtuális sétát készítenie?
A 3D virtuális séta nagyon komoly versenyelőnyt jelez a szállásadók végletekig kiélezett piacán. Ez annak köszönhető, hogy a statikus leírásokhoz és fotókhoz képest, valósághű élményen keresztül ad részletes betekintést a foglalandó szállásba, óriási többletinformáció nyújtva a döntés, a foglalás előtt.
Emellett a leendő vendégek hiteles képet kaphatnak a szállásról, így érezve azt megbízhatóbbnak, biztonságosabbnak, ezért sokkal inkább lesz az az érzésük, hogy nem zsákbamacskát vesznek. A hitelesség pedig kulcsfontosságú a foglalások számának növelése érdekében!
Egy virtuális túra segítségével a leendő vendégek a szállás minden fontos elemét szemügyre vehetik, bejárhatják, beleértve a szobákat, fürdőszobát, közösségi tereket, a kertet, reggelizőt stb. Ez lehetővé teszi számukra, hogy jobban átgondolt döntést hozzanak, így biztosítva azt, hogy az adott szállás megfelel az elvárásaiknak.
Fizikailag távoli szállások esetén értelmetlen és kivitelezhetetlen a személyes megtekintés. Marad a képek nézegetése és a korábbi vendégek véleményeinek elolvasása, hacsak nem áll rendelkezésre egy 3D virtuális séta az adott helyszínről, amely új alapokra helyezi az információ szerzést. Ez pedig azt eredményezi, hogy leendő vendégeid hajlamosabbak lesznek a foglalásra, legyen szó a világ bármely pontjáról.
A 3D virtuális túra nem csak a foglalások, a vendég éjszakák számának növelésére alkalmas, de akár különféle rendezvények helyszínre történő csábításában is segítséget nyújthat. Hatékony marketing eszköz lehet vállalati ügyfelek irányába, akik kihelyezett gyűlések, csapatépítők, megbeszélések, partner találkozók esetén nagyobb eséllyel választanak ilyen megoldással rendelkező helyszínt. Ehhez is nagy segítség nyújt, hogy a 3D virtuális séták igen könnyen terjeszthetők, megoszthatók minden népszerű közösségi felületen keresztül, beágyazhatók bármilyen weboldalba.
Miért érdemes egy étteremnek, vendéglátóhelynek 3D virtuális sétát készítenie?
Egy profi 3D virtuális séta segítségével lehetőséged adódik egyedülálló módon bemutatni éttermed helységeit, belső tereit, kertjét, teraszát, azon leendő vendégek részére, akik az online térben keresnek étkezési lehetőséget. Ez a bemutató lehetővé teszi, hogy még a látogatás előtt ízelítőt kaphassanak az adott hely hangulatából, stílusából, részesüljenek a bútorok, egyéb berendezési tárgyak, dekorációk vagy akár a kilátás nyújtotta élményekből. Ez természetesen pozitív benyomást kelt bennük és növeli az étterembe érkező látogatók számát.
Egy 3D bemutatóval rendelkező étteremnek lehetősége van arra is, hogy bemutassa menüjét, az itallapot, napi vagy szezonális ajánlatait, az ételallergiával kapcsolatos információit, a nyitvatartást, foglalási lehetőségeket, vagy akár az étterem alapítóit, történetét, érdekességeit. Ezáltal pedig tovább épül a leendő vendégek bizalma, elkötelezettsége, növelve az esélyét a látogatásuknak. Az elégedett vendégek pedig szívesen fogják ajánlani az adott éttermet és gyakran a 3D virtuális túrát is megosszák ismerőseikkel, családtagjaikkal, amikor elhangzik az a gyakori kérdés: „Nem tudsz valami jó éttermet?”
Az éttermek körében a még mindig kevésbé elterjedt megoldás a 3D virtuális túra, ezért azon vállalkozásoknak, akik alkalmazzák már eleve jelentős versenyelőnyük van. Ez biztosítja a kiemelkedésüket a tömegből, mutatja a modernitásukat, profizmusukat. Ez különösen igaz, ha az adott étterem rendezvényeknek is helyszínül szolgál. A digitális térben történő jelenléttel, azaz a 3D virtuális túra megosztásával, terjesztésével sokkal hatékonyabb a céges ügyfelek bevonzása, akik tipikusan az online médiában keresik a következő lehetséges helyszínét egy céges események. Ezzel a megoldással hatékonyabban mutathatók be az előadó termek, az elkülöníthető tárgyalók vagy közösségi terek.